Vf har jag gjort DIG?

Aså jag vet inte vad jag har gjort mot DIG som gjort att du hatar mig så jävla mycke? du kan inte komma o trycka ner mig hela jävla tiden för vet att du vill de men jag sjunker inte ner till botten igen. Jag har vart där och jag går inte dit igen. Aså du vet inte ett jävla skit om mitt liv eftersom du aldrig tog chansen att lära känna mig.du valde att lita på rykten . Och jag bryr mig inte vad du tycker om mig men de är fett jobbigt när du hela jävla tiden ska försöka trycka ner mig dit i skiten igen. Allt som hänt i mitt liv .. Du har inte en jävla aning om vad som är sant o inte! Gå i mina skor genom allt jag vart med om SEN kan du göra vad fan du vill du kan hata mej då men du Knr inte mig du har inte en jävla aning . Så kom inte o döm mig efter utseendet oh rykten för både du o jag vet att rykten skapas av haters. Du vet vem du är.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var stark <3 haters är inte värda ett skit du är för bra för de. Bara le snart sommar o då ses vi! <3 Pööööössssss

2012-05-31 @ 08:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0