This is the part of me that you never gonna take away from me..

Hejhej alla fina! Kom just tebax te emilia ska sova här en natt till , Super kul , Aja men glömde kameran hos emilia när jag åkte te mamma för att öppna paket och sånt så har inga bilder på vad jag fick men tänkte göra en lista!

  • En iphone av pappa! (vit)
  • 1150 kr
  • 2 Bh:ar en vit och en med leopardmönster och rosa kant ,
  • vita stringtroser
  • två nagelack , Grön/gul & rosa som spricker ,
  • Solglasögon (ser ut som en fluga)
  • 400 kronors presentkort på kicks

Aa och det kommer mer! men de vet jag inte när! :) Min födelsedag har varit super! puss på er alla o ha en trevlig lördag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0