Sjuktgulligvänjaghar!

Hejhej alla fina! Igår vakade jag och emilia hon somnade väl vid halv 4 tiden elle nåå , Medan ja satt uppe o va social med kim på skyype! sjukt kul , bara de att internet dampa som fan så jag var tvungen o gå o sova vid typ halv 5. Aja vakna kl 10 idag och emilia gick direkt ner vet inte vars ,Så kommer hon upp igen o
säger: Madde låtsas sov,
Jag: Va nåå?
Hon: jo men gör de .
jag : jaja,
Så kommer hon in med 4 typ kakor på ett fat med varsitt ljus på varje, ett glas med mjölk & en glass.
Så säger hon baa: Kolla under fatet sen
Jag: nåå?
Hon : men gör de .
Såå kollar jag under fatet så ligger de 150 spänn där! Aså jag baa älskar min sööta lilla vän! Men hon kan du faan förvänta sig nått riktigt jävla stort av mig oxå då om ungefär en månad dåå hon fyller år! :)

Aja nu ska jag väl snacka skype med nån fin social!

Ha en Super bra lördag för de ska jag!

Kommentarer
Postat av: Emilia Isaksson

<3

2012-05-12 @ 11:24:44
URL: http://emiliaisakssson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0