Morrron

Godmorgon alla fina & fula , Men iaf idag vakna jag PRICK 12.00 . Helt coolt .. Ahja fick den där jävla mensen idag så sitter här o böölar nej men har as ont i magen har typ tagit 5 tabletter så aa.. Iaf idag ska jag göra den där uppgiften till skolan som jag inte fattar ngt av.. inte bra . Kommer gå åt helvette för mamma e inte ens hemma o kan hjälpa mig men om ngn fin kan kunnas komma hit o hjälpa mig så hade det vart skit bra! :)

Jag kommer typ fail på den där uppgiften .. Ahja kanske gör det där videoinlägget idag, De beror på om jag ska sminka mig idag eller inte , Men tror faktiskt inte de :p annars blir det imorn om jag har tid efter skolan .



Dissa mitt fula smile där men aah min lillebror e cool .. :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0