FRÅGESTUND!

Hejhej .. Har ju missat alla delar av bigbrother i veckan så sitter o kollar dom nu:)
Unika besökare på bloggen har stigit såå är super glad över de!:) fortsätt kolla min blogg, Ska kanske bara KANSKE börja med videoinlägg , Aså blev sjukt besviken förra gången eftersom att min bästa vän satt och aas garvade åt min video så tog bort den så fort jag kom hem , Ahja .. Ska väl ha en till frågestund , Och gör videoinlägget när jag tycker att jag fått ett visst antal med frågor.

FRÅGESTUND FÖR ER SOM INTE IDES LÄSA DEDÄR FÖRSTA!
Svarar i en video då..
Såå börja fråga vad som helst!


Kommentarer
Postat av: Randomness

Är du oskuld?

2012-05-19 @ 22:57:40
Postat av: anonym

kan du göra en sminkvideo hur du sminkar dig?

kan du göra en video hur ditt rum ser ut ?

anser du dig vara en fjortis?

bortskämd?

många vänner?

pojkvän?

2012-05-19 @ 23:03:32
Postat av: Nattis

Hej! Skulle inte du kunna visa din favorit outfit? :)

2012-05-19 @ 23:03:58
Postat av: rasmusS

hur mkt väger du hur lång är du ? :) hur många killar har du haft? ;)

2012-05-19 @ 23:09:52
Postat av: Monika

1. Är du kär? I isåfall vem?

2. Har du supit någon gång?

3. Gillar du potatis?

4. Varför gjorde du och Jonathan Brihem slut?

5. Varför är du beroende av att måla dina ögonbryn?

6. Är det roligt att visa dina bröst på alla dina bilder?

7. Hur känns det att vara en fjortis?

2012-05-19 @ 23:16:25
Postat av: Sanna

Vem är din bästa vän?

Gillar du killar med blont hår?

Om du var den enda människan kvar på jorden vem hade du vela va med om du fick välja en annan?

2012-05-20 @ 14:52:18
Postat av: Sara

Hej!:)TÄnkte bara säga först att du behöver verkligen inte svara på den här frågan ifall att du tycker att den är lite privat men Har du rökt någongång???:) Kram.

2012-05-20 @ 17:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0