Byyn

Hejhej alla fina!

Aså jag suger på att uppdatera just nu pga att jag inte har ngn data men på tisdag då får ja datan från skolan så då börjar jag blogga ordentligt!

Aja igår när jag kom fram tee byyn så myste jag framför teven med pappa brorsorna och hunden.<3

Sen basta jag med faster och sen vid 12 tiden somna jag.
Idag har jag vakna typ kl 9 gick ner till fammo o satt där ett tag sen tog jag med tiina o gick ut o jogga/gå , de blev väl ungefär 1 mil för att jag fick riktigt ont i foten o vände efter ett tag.

Aså de springer omkring massa små vita djur med svart på toppen av svansen! Aaaaas söta typ ser ut som ekorrar. aja har spelat lite cod med lillebror o ska snart gå o sova, Imorn åker jag tillbaks te stan o träffar liite folk åja.

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0