Back to Kiruna..

Jaja Om en timme drar jag .. Men kommer tillbaka till nästnästa helg då jag fyller år oxå! Ska tvinga mamma att åka tee haparanda med mig då så jag får träffa lite folk & köpa den där spegeln från ikea ååt mig :)

Den 8 maj får vi våra datorer från sklan ! yeey när jag fixar klart allt på datan virus skydd & sånt då ska jag försöka börja med videoinlägg! :)

Har fastna i en aas bra låt  här e länken till låten:
http://www.youtube.com/watch?v=E0y_uGJ-318&feature=relmfu

Aja matte prov imorn -.-' fuck aså fick B på förra provet & kommer typ få F på de här provet pga att jag vart sjuk så jävla mycke .. får väl plugga järnet nu på kvällen när jag kommer hem

Hare bra Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0