Angående de förra inlägget

Aså nu äre så här att mina föräldrar tar min iphone om jag inte tar bort inlägget . Men jag tänker fan inte ta bort det. Jag skriver vad fan ajg vill på bloggen och om jag vill skriva av mig lite då gör jag de. Thatsit! 

Om du läser det här mamma läs kommentarerna jag fått! . Inga elaka kommentarer och jag får väl hata alla i kiruna om jag vill . Jag bryr mig inte om ifall du får dåligt rykte bland dina vänner . De e ditt problem itne mitt. Jag går iaf inte på droger så va glad! och sluta bry dig om vad jag skriver på min blogg!

Kommentarer
Postat av: Mamma <3

Tycker inte att du ska skriva sånt på nätet, blir så mkt missförstånd, bara onödigt. De får så fel bild av dig gumman <3 Du är ju världens goaste, glad och positiv! Å bry mig kommer jag aldrig sluta, så det så! Love ya! ;)

2012-05-21 @ 14:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0