Tjäna pengar på sin blogg

Hej alla söta , Jag vakna vid halv 9 idag för skulle till haparanda men kunde inte åka pga personliga skäl , Så jag stannade hemma , När mami åkt iväg så började jag o fanny städa o sen kolla vi film .
Snart ska jag börja baka för blev ju inget igår så.
 
Ahja Jag har sett/Hört att många tjänar pengar på sin blogg?
Aså jag vill oxå tjäna pengar på bloggen hur gör man ?
 
nej men aså seriöst .
K O M M E N T E R A !
om ni vet hur man ska göö!
 
Fortsätt fråga på frågestunden
 
Kysss

Kommentarer
Postat av: Jessica Savilahti

Googla gumman! ;)
Google is your bestfriend! ;) <3

Svar: Haha aah men hittade! :)<3
Madde

2012-06-21 @ 10:59:09
URL: http://jessicaasavilahti.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0