Ta mig härifrån

Hej.. Aså helt seriöst så fatttar jag inte , Ena sekunder känner man typ att man är helt normal har ett fint utseende osv , Och sen på bara några sekunder över nått man läser så ändras de..
 
Jag vill flytta . Minst 100 mil härifrån.. Tänk att kunna radera alllla i kiruna o typ luleå och masssa andra stora ställen här  , o bara kunna starta ett helt nytt liv nån annanstans vars man slipper se alla man känner just nu .. Slippa se alla fina man är avundsjuk på och slippa se alla som dömmer en efter rykten ..
 
Men drömma de går ju .. jag ska lyckas komma Härifrån. Nångång .. frågan är ju bara när..

Kommentarer
Postat av: <3

En person som skrver nått ska inte få förstöra ditt själförtroende. Var stark <3 Tänk på alla som fins (:

Svar: tack<3
Madde

2012-06-23 @ 22:22:48
Postat av: feliciaah

Alla blir avunsjuk på nån nångång, tillochmed dom som du är avunsjuk på, och det finns säkert något med dej som de skulle vara avunsjuka på! Så glöm dedär och fokusera på de fina med dej!<3

Svar: Tack vännen<3
Madde

2012-06-24 @ 01:23:46
URL: http://feliciaek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0