Svar på Sofias kommentar

sofia om Svar på kommentar:
Anledningen till att så många skriver skit är för att du provocerar och beter dig som du gör. Det är bara pinsamt. Sluta bete dig som en fjortisunge, provocera andra och gnälla om hur tjock/ful du är så ska du nog se att folk slutar hacka och hata på dig. Fortsätter du så BER du ju om det helt enkelt.


Svar: Aså jag säger inte att jag e ful ? Och att jag säger att jag e tjock visst tycker att mina ben e jävligt tjocka men aså jag har aldrig gnällt på ngt annat nu senaste tiden , Aså jag skämms inte för magen tex längre , Och hur kan jag vara en fjortis om jag inte sminkar mig varje dag , Super mig nite full och röker inte osvosv, Mitt beetende e helt normalt, Som alla andras tonårstjejer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0