Sjukt underbar dag!

Hej alla fina ! Idag vakna jag kl 7.20 0ch gick upp o klädde på mig,sminkade mig, fixa håret osvosv..
Kl 8.20 kom iväg o var påväg mot haparanda! . Vi kom fram vid 10-11 tiden och vi gick till nån affär där i finland , Sen åkte vi till rajala o där köpte jag kläder på gina tricot , Kommer bild sen! ahja vi var där i ungefär 2 timmar sen åkte vi vidare mot ikea! jag o mamma gick på statium innan jag skulle träffa A och J , och där köpte jag nya fotbolls sockar! vita och blå eftersom jag redan har röda och svarta, Sen gick vi på barnens hus o köpte nå grejs åt lillebror.
Sen gick vi in på Ikea typ gick halvvägs sen gick jag o va med Alex och Jonatan . Vi drog till coop ,o där väntade vi på att jessica sku komma. När hon o hennes kompisar kommit gick vi in på max o satt där ett bra tag o va jätte sociala..
Sen efter ett tag drog jag alex och jonatan tillbaks till Ikea o satt där till kl 4 då dom skulle hem o äta, efter att dom stuckit gick jag kvar på ikea med mami och släkten, Sen skulle dom på statium osånt så alex kom o vi sattt på en lodis bänk -.- , Sen kom mami o dom o hämtade mig .

Sjukt kul dag!
Längtar redan tills jag åker dit igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0