Nu ska jag störa mig på en grej.

Ni behöver inte läsa det här inlägget om ni tycker de e "patetiskt" eller liknande ,

Jag ska störa mig på brudar...

Seriöst?

En tjej som redan är riktigt smal .

Hon drar in magen på bilden ?

Aså vf ska man dra in magen och sen inte våga erkänna att man göre liksom , Aså alla är fina på sitt sätt, De är inte snyggt & dra in magen så man ser ut som en pinne, Mycke snyggare med kurvor. nu säger jag ju inte att de e fult att va riktigt smal , För jag tycker de e sjukt snyggt.

Ahja och sen ...

Om man aldrig har haft Sex .

Vad äre då för ide o skriva ut de? Aså killar får ju ändå reda på de sen om de är dom ni försöker impa på .

JAG skulle tycka att de var pinsamt om jag skrivit ut de o sen får killen reda på att de inte e sant .

Fast nu har jag ju inte gjort de men iaf ..

Och nu behöver inte ni börja skriva typ "tackdå, men jag gör ju inte ens de, osvosv"

För jag har inte skrivit ut nått namn så har inte skrivit allt till EN person.

Ahja..

 

 

 


Kommentarer
Postat av: anonym

förlåt men nu måste jag lägga mig i lite här..
i det här inlägget skriver du att man är fin som man är, i dina tidigare inlägg har du sagt exakt raka motsatsen om dig själv? att du vill dö för att du har feta ben? för det första, du har inte feta ben, du vet inte vad fet är om du tycker det. sen är det inget fel att vara lite mullig, att ha kurvor osv, det är fint.

Svar: ja i min FÖRRA inlägg , Aså när jag skriver att jag vill dö , Då skämtar jag oftast :) o nej självklart inte , De e fint men aså jag har just börjat acceptera min kropp så då försöker ja hjälpa andra att oxå få sånt här förtroende , eftersom alla e fina på sitt sätt :)
Madde

2012-06-22 @ 15:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0