när alla säger nej ska jag säga ja

Hejhej har just kommit hem från pajala o sitter här i byhålan o lyssnar musik , Igår gick jag ut utan kläder när de öösregna med bara en genomskinlig tröja o byxor , Ahja de va ju inte direkt sådär jättte smart för näsan rinner och jag hostar lite grann , Får försöka bli frisk till helgen för då äre  Midsommarafton!

Hoppas några i min ålder kommer hit så man har ngt o göra! , Ahja vi har handlat grejs till bakningen och antingen imorn eller idag så börjar jag baka cupcakes , Kanske gör de imorn o på torsdag så har man nått o bjuda på , på midsommarn , Ahja ska nog slå på en film nu eller snacka skype med A om han ids..

Ha en fin tisdag!
O jag vet att de e tråkigt o läsa sådär långa inlägg.. fett jobbigt..
Har fortfarande inga bilder .. Ska nog fota senare i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0