Hejhej uppdaterar bloggen bara för att *** ville de ...

Hejhej alla fina läsare .. (Vilka läsare jag har ju inga) Ahja.

ASÅ I FÖRRA INLÄGGET SÅ SKREV JAG KLART O TYDLIGT MED TJOCK TEXT ATT NI SKULLE KOMMENTERA VAD JAG SKULLE SNACKA OM I VIDEOINLÄGGEN !


...Men eftersom ingen kommenterar antar jag att ni inte vill ha videoinlägg, Aså seriöst .... jag får damp . Kommentera vad ni vill att jag ska skriva om iaf då ? :o inte så svårt va? Nedanför de här inlägget så står de "kommentera" där klickar ni och skriver vad ni vill att jag ska videoblogga eller bara skriva om , Okej ? Hoppas ni fattade :) 

Aaah hoja ids inte bloggggga.. Fett jobbigt när ingen läser men som sakt bloggar för att få ut de som e inne i mitt huvud, Så aah fortsätter ändå ...

Den här bjuder ja på idag..



Nöjd nu moa
?:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

orkar inte leta det inlägget, men snacka om vad du ska göra i sommar, vilket smink du använder eller ngt :)

2012-06-11 @ 22:13:35
Postat av: Anonym

Hej finis, i dina videobloggar kan du visa dagens outfit, prata om din dag eller om du har några planer, visa vilket smink du använder och ge lite tips på andra bra bloggar kanske.. :)

2012-06-12 @ 00:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0