GRATTTTTIS!

Idag fyller världens goaste tjej år! 

14 hela år med dig, och det känds som en evighet
du är min bästa vän och det hoppas jag att du vet

du måste förstå att du är nåt speciellt.

du var den enda som fick se mig svag
skulle du dö skulle jag ge dig mina andetag.
jag känner en känsla av att jag har dig vid min sida
skulle nån kriga, skulle jag aldrig sluta strida
du kan verkligen berätta vem jag är.

Vad som än händer mellan oss så kommer du alltid stå mig Närmast
du kommer få bära halva delen av mitt hjärta
så du kan höra mina tankar när du känner smärta
i vänskapsbandet finns en låga som aldrig brinner ut
kan svära på allt att den aldrig kommer ta slut

Kan man ha en bättre vän änn dig?
 

Jag älskar dig syster ! Hoppas du får en bra födelsedag!<3



Godnatt alla fina!

Kommentarer
Postat av: josefin

tack älskling! <3

2012-06-08 @ 08:06:26
URL: http://josefinulrikasahlen.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jättefin blogg, bloglovinbyte?

Kraam♥

2012-06-08 @ 21:43:29
URL: http://josefinekilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0