Godmorgon

anooonymis om Facebook grejj!:
du är tråkig, somnade, kallade alla söta, och jobbig satsa på att vara mer roligare, du var asTRÅKIG obeservera TRÅKIG, lär dig mer ord, för du kallade alla samma saker. boring, bli roligare tack!!


SvaR: Ja jo jag har kollat mina inlägg nu och ja dom e tråkiga... Men jag ska försöka göra dom roligare! Men de e då de att jag har ingen aning om vad jag ska snacka om isf! o vet att dedär facebook grejen va riktigt tråkig.. Men som ni kanske såg så va jag fett trött..ides inte börja typ snacka en massa om alla o sen äre ju de att jag känner inte er som gillade aså typ 10 st som gillade dom känner jag /Har träffat dom , Alla andra e typ bara folk som addat på facebook , Ahja!
kommentera vad ni tycker jag ska snacka om!

Vakna tidigt idag för att alex ringde mig på skype , typ halv 12 -.-' , ahja snackade med han ett tag o sen gick jag o satte mig framför datan osv. har nyss käkat och ska börja packa väskan för idag åker jag till kiruna ... inte bra.. men aah student bilderna kommer idag .. har inte orkat blogga från mobilen men bilderna kommer upp idag ..

Pusss
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0