F*TTA!

Hejhej .. Eftersom jag e utslängd från mitt egna rum så sitter jag i köket med datan helt forever alone..

Ne men aah frida har ju tagit över mitt rum så har ingenstans o sova här nu för tiden , De blir soffan för mig ! (Y) Och mina kläder o grejer e i så kallade " soprummet "  vars alla mina möbler o kläder e, känns helt okej !
Nej men aah blir inget video inlägg. Eftersom frida gick o hade sovkompis o har inget rum o spela in i för kan inte spela in i köket för då väcker jag alla i huset..

Tror nog att jag gör dag 3 tillsammans med dag 4 imorron ist! vi får see annars skriver jag den innan 00.00 ..

Ha en fin torsdag för de ska jag försöka ha med A på skype!
 Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0