Fittvecka

Jahapp.. min mamma har nu bestämt att jag ska va kvar här till torsdag.. Aså jag har aas mycke o göra innan festivalen ... seriöst. Jag ska hem imorron . Hon fattar ju inte att de e hon som åker på att betala bussresa isf.
 
Sen kommer jag bara ha 500 spänn.. Herregud hur fan ska man klara sig?
Nej men ska ringa o fråga pappa och faffa om pengar .
Och sen har Hon oxå bestämt "ett antal biljetter jag får köpa" .
Börja inte kommentera "vare nån som fråga" eller "vem bryr sig"
för just nu orkar jag inte -.-
 
Godnatt alla söta läsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom ska vara jobbiga då vet man att dombryr sig <3 Men fattar va du menar.

2012-06-27 @ 12:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0