Daaamp

Har gjort nåå skumt nu o moster e inte hemma så hon kan inte hjälpa mig , Men hon får fixa de åt mig när hon kommer hem senare ! Så jag får sitta o störa mig på det hela dan då ..
Och för er som inte fattar vad som e feel Titta ditåt --->

hoja ni ser ju ...

Idag vakna jag vid 13.00 , Gick upp o åt lite frukost sen satte jag mej framför datan . Ska gå o duscha nu sen sminka mig osv o sen kanske jag gör ett videoinlägg! de beror på om jag orkar eller inte Ahja lägger in  stundentbilderna sen för orkar inte blogga med mobilen ... De e segt.
pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du svara på dom här frågorna?



ålder?

bor du?

tkr du att du e snygg?

har du ljugigt för någon eller beteet dig dumt mot nån?

kram :)♥

2012-06-10 @ 15:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0