Bilder på masssa

Här är bilderna på grejerna jag köpte i finland igår!
Svart jacka
rosa & vitt nagellack
shorts
kortbyxer
 
Och här är bilder på när jag bakade idag !
Först hur degen såg ut
Sen hur de såg ut när dom var färdiga
Degen påminde lite grann om ben&jerrys cookie dough (stavning)
 
Och sen alldeles nyss hade vi en begravning..
 
Hunden hittade en fågelunge och så fort ingen hade ett öga på honom så stack han iväg till den där fågelungen... När Fanny kom fram var den död.
Så vi begravde den!
Det står RIP på stenen ,Man ser inte så tydligt för skrev med en annan sten.
Ahja! Har satti upp tältet för imorron!
 
Aså ni måste ju fråååååga! jag kan ju inte ha en frågestund utan frågor...
Ahja ser att min statistik sjunker .. man har som ingen lust att blogga.
 
Hade bra pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0