jävla statistik !

Suger som vanligt ! , Funderar på att lägga ner bloggen helt.. Orkar typ aldrig blogga när statistiken är så dålig,
 
Jaja sista dan här i boden ! ... Fett tråkigt .. Men vi ska åka in till stan alldeles strax och va där ett tag sen åker vi hem och packar väskorna å de och på fredag morron vid 11 tiden åker tåget ...
 
Jag ska sminka mig färdigt osv , Btw så går de inte å ladda upp nå bilder alls så ni får en bildbomb sen när jag har bättre täckning .
 
Vill inte hem ...
Iaf på söndag va vi i luleå och sen åkte vi på bilbingo i måttsund , Frids mommo vann 1000 och som vanligt så vann ajg ingenting !
På måndag hämtade vi sandra från tåget, och på tisdag kommer ja inte ihåg va vi gjort , Typ vart på dollars osv , Onsdaf alltså igår , Så for vi på bilbingo i landsjärv , Vann ingenting där heller , Och dessutom höll dom på till kl halv 11 , Så vi va hemma ungefär kl 00 ,
 
Skriver mer när jag kommit hem !
Kommer troligtvis åka till byyn alltså nuuksu direkt vi kommer hem ... -.- Fucklife när jag har bestämt att umgås med Emilia å emma ... Kommer inte hem på typ 3 veckor till .. För nästa helg så åker jag och mamma å familjen till luleå hela fredagen , Sen senare på kvällen så åker vi till piteå och på lördag ska vi gå på nån noliamässa ...
På söndag kanske vi går på pitehavsbad och sen ser vi va som händer !
 
Kärlek till er som orkat läsa hela inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0