Hahaha...

Hej finisar!
Har vart på utebadet idag med frida och lillebror!
Nå jävla töntiga p12or börja kaxa där med lillebror,
Killen börja ju förfan nästa böla när vi sa åt dom , haha skrattretande ..
 
Nåväl , Sitter och läser bloggar ! har ni förslag på bra bloggar ?
Kommentera !
 
Jaja , Jag kanske åker med frida till hennes mommo på fredag till en by utanför boden!
Härligt å komma bort från stan!
Imorn drar jag på utebadet med emma som de ser ut nu!
Och ni kommer inte få så mycke uppdatering eftersom jag njuter så mycke jag kan av de fina vädret !
 
Idag Bjuder jag på denna bild!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta fråga om Kim L vill träffa dig i boden. han är min, back off bitch!

Svar: Och du är ?
Madde

2012-07-18 @ 18:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0