Fuuuu kf e över...

Hej finisar! Nu är jag tillbaks hemma!
Hade en AWESOME kväll!
Ahja gick med Frida,Tilda och Josefine. Faan va kul alltså ihelgen har vi fått åka gratis minst 15 gånger alltså! fan va schysst gubbe som jobbade där !
Ahja sitter o äter chips o remmar nu , Och dricker nå , ahja är jätte trött ska sova senare .
Jag filmade lite grann från när veronica maggio och donkeyboy sjöng ! Och sen fotade jag lite bilder när Loreen sjöng oxå !
Jag lägger nog upp dom imorron för känner mig inte riktigt frisk just nu ..
Faaaaan att kirunafestivalen redan är slut .. nu behöver man bara vänta 1 helt år till innan dom kommer nästa gång..
Imorron blir de kanske attt va med oskar och hans kompis .vi får see
Ahja ha de suuuper!
Kysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0