döör...

Hej finisar
Aså jag vaknade för ungefär 10 min sen och gick ut på trappen och satt där ett tag .. MAN KAN JU FÖRFAN INTE ENS SITTA DÄR I  UNGEFÄR 2 MINUTER UTAN ATT ETT ÄCKLIGT JÄVLA KRYP KOMMER O SÄTTER SIG PÅ EN!
nej ..men of hatar kryp ..får panik helt seriöst. Ahja ska inte skriva om kryyyp
 
Ahja ser att lillebror som fyller 2 år den 19 , har blivit biten bakom örat o att de kommer blod , Så när vi går på toa för att torka bort de , Så frågar
mamma - Vem har bitit dig?
Lillebror - Nene
 
Och för er som inte vet vad "Nene" Betyder så är det min bror dennis !
HHAHAHAHA .. sååå kul ..
Nej men ahja jag ska käka nåå mackor nu och VARM OBOY ! MUUUMS .. nej men ja och sen åker jag till pajala för att handla liite mat och sånt .. Väldigt långt och läsa det här .. Men vem bryr sig
 
Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0