Fett jobbigt å blogga

Hej alla fina.
Sista dan jag kan blogga för imorron Drar jag till Piteå!
Skönt å åka på semester.
 
Jaja på lördag så åker vi då vi ska till Fårön , och bo i ngn stuga och då sen ska vi på noliamässan , Om det är nån vänlig själ som vill hålla mig sällskap där eftersom de säkert kommer va fett tråkigt så hör av er på facebook! Madde wiss kostenniemi heter jag.
Hoppas det finns nånstans man kan bada där vars vi ska bo . Om det inte finns så kommer jag dö . För har badat sammanlagt 4 gånger i år ....
De är inte okej ..
 
Iallefall på söndag kanske vi ska på pitehavsbad. Hoppas de har aldrig vart där.
 
På Måndag åker vi till luleå och är där hela dan , Mami å dom ska väl gå på stan medan jag ska träffa en fin tror ja , om H*n inte ändrar sig.
Jag måste packa å sånt nu .. Aså kommer ha med typ världens största väska .. Nej men så är det .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns pool på fårön :PPP

Svar: Ja vet inte :o har aldrig vart dära ^^
Madde

2012-08-03 @ 22:12:51
Postat av: Anonym

Jag menade att det finns det ;)

2012-08-04 @ 00:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0