Godmorgon alla fina

Godmorgon, Har vaknat för ett tag sen o låg o vänta på att mami skulle ropa att de va frukost , Amen då var ju hon hos nå främmande o jag ligger här o väntar på att hon ska ropa -.- , Ahja ska  gå o plocka fram fikat SJÄLV snart då :( , Aah men vaknade vid 13 nånting tiden, och idag ska jag nog o äta med pappa o lillebror tror ja :p aa imorn åker jag till kardis ! yeey :D . Och ska typ sola osv där ;bb Nej men jag ska få en egen användare till minecraft! ahja hejdå


Svar på kommenta:

Hemligt  om Gäller inte alla:

Är du sjuk i huvudet?

Svar: nej. men skriv snälla namn :) de verkar så omoget o skriva "hemligt,anonymt osv"


Kommentarer
Postat av: Deru

Har du slagit ngn jävligt mkt m brännbollsträ ngn gång???

2012-05-23 @ 14:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0