Godmorgon

Hejhej alla fina, sitter på bussen till kardis och är snart framme ,

Ahja fick en kommentar igen angående det där med brännbollsträt, Aså jag ljuger inte. Han fick fan skylla sig själv att jag tog till brännbollsträt för han sparkade mig med en slalom pjäxa, och det där var för ett och ett halvt år sen släpp de, jag och han har löst dedär för länge sen. Ingenting du behöver lägga dig i , och hur vet du att han inte hade gjort ngt? Var du där då de hände eller? , jag skulle då knappast bara gå o slå killen utan att han oxå gjorde nått. :)


Kommentarer
Postat av: ..

varför säga att du inte ljuger när du gör det?

2012-05-24 @ 10:40:33
Postat av: Anonym

Varför bry dig om hon och han löst det? Vill du bara såra? Du lyckas inte. Pössss Madde <333

2012-05-24 @ 10:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0