Bort

Tjaaa Nu äre så här att jag inte vill bo i fittkiruna längre:) Har inga vänner här typ bara dom som e snälla sen snackar dom skit om mig . Tilloch med dom jag känt hela livet.

Sjukt glad om jag får flytta typ till luleå,umeå eller nånstans i skåne! :) Tack de skulle va grymt om nån kunde ta med mig dit.

Ahja ni som vet att ni låtsas va snäll o sen snackar skit om mig ni kan ta åt er. Eller föresten de kan ni alla göra som bor i kiruna ! :) Hare bra alla fina i alla andra städer! ;*


O ni i kiruna ni får hata mig hur mycke ni vill . De är inget nytt för mig :)

Kommentarer
Postat av: Emma Lundquist

Fattar inte varför folk hatar dig? Jag menar vad har du gjort för att få så många att hata dig?



jag tycker att du är awesome och jag saknar dig som fan, du var en av mina förstå bästa vänner ju :/ <3

2012-05-21 @ 13:15:04
Postat av: Emma Lundquist

Fattar inte varför folk hatar dig? Jag menar vad har du gjort för att få så många att hata dig?



jag tycker att du är awesome och jag saknar dig som fan, du var en av mina förstå bästa vänner ju :/ <3

2012-05-21 @ 13:15:41
Postat av: angelicaa

fyfan va omogna alla i kiruna är isf. Du verkar ju vara en toppentjej och jag tycker att du ska flytta till Luleå för då kan jag få lära känna dig och de skulle jag vilja göra! :)

2012-05-21 @ 13:40:35
URL: http://azing.blogg.se/
Postat av: emilia

know your feeling. stan kan ta sig. blir flytt för mig också sen ;d folk är dumma i huvet här!

2012-05-21 @ 13:45:42
URL: http://lillemii.webblogg.se/
Postat av: feliciaah

Varför skulle folk hata dej?

Även om jag inte känner dej jättebra ÄN så tycker jag att du är en fin vän! :) Fast jag vet hur det är.

De som säger att de älskar en, de man minst anar, snackar om en här! :/

2012-05-21 @ 14:42:25
URL: http://feliciaek.blogg.se/
Postat av: Tuvape

Lider med dig gumman!

2012-05-21 @ 17:19:10
Postat av: Anonym

du behöver ju inte dra alla kirunabor över ett streck. Fett onödigt och att du skriver såhär gör ju inte precis saken bättre. Har absolut inget emot dig men det här gör en irriterad..

2012-05-21 @ 19:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0