Godmorgon

Godmorgon alla söta , snackade skype med A igår till kl 5 typ o sen när vi skulle lägga oss så kom pappa ner med nya hunden som skulle ut , Så självklart började theo ( fridas hund ) gnälla å de slutade med att han pissade på min tröja ..- 

Ahja vi somnade typ halv 6- 6 nångång o sen vid kanske 9- halv 10 tiden så skulle pappa iväg så jag vae tvungen o va med balo , Ahja tiina o balo höll på o härja omkring så jag tog med balo in till fridas rum o la mig o sov igen! , Sen vid kanske 11-12 tiden så va jag tvungen o va med hunden igen .. alltså har inte sovit nått alls känns de som .. Så aah ,

Snart åker jag till mamma o packar väskan där o grejs sen måste jag åka tillbaks för att sova här en natt till , Sen imorn åker jag till byn med pappa o brorsorna o hundarna såklart;p
Yessyess .. Har inget mer o skriva ! Ha en fin torsdag!

Kommentarer
Postat av: melinda

Hej! Ville först bara säga att din blogg är jätte bra, men jag har en liten fråga. Vad heter du igentligen???För du kallas väl bara för madde.Kraam:)

2012-06-14 @ 16:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0