ååh herregud..

ja man kan ju som säga så här.. läste en blogg nyss o kommentarerna., herregud har haters inget annat för sig än att sitta o kommentera på varandras bloggar? Aså visst jag bryr mig inte vad mina haters tycker om mig , men de finns vissa som tar åt sig , o om ni hatar personen så jävla mycke Tare irl med personen inte över en blogg vars du inte. behöver skriva namn? Aså fett omogna tjejer/killar som kommenterade på hennes blogg:)
men om du läser de här ..
ta inte åt dig, skratta åt att du har tjejer/ killar som bryr sig mer om ditt liv än sitt eget och som e avundsjuka på dig:) dom skulle lätt vilja va i dina skor just nu!

pusss!;*


Kommentarer
Postat av: elias

är du en liten surig kärring snygging?? ;)

2012-06-05 @ 20:36:49
Postat av: eemsaa

åå, tack att du bryr dig!

verkligen tacksam <3..

2012-06-05 @ 22:46:33
URL: http://eemsaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0